Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Disperare

Am plecat astazi in cautarea unui vaccin: Rhogam - imunoglobulina anti - D, sau inlocuitorul lui, Rhophylac. Nu Se Gaseste. Iar preturile la care ar putea fi procurat prin comanda sunt total aiuristice si socante. Am crezut ca il pot gasi la maxim 300 Ron, dar ultimul pret pe care mi l-a fluturat in fata o farmacista a fost de 900 Ron.
Dar hai sa va spun de fapt la ce imi trebuie acest vaccin. Ei bine eu, posesor de bebe strumf, am Rh negativ, pe cand partenerul meu de viata are Rh pozitiv. La prima sarcina nu este o problema aceasta incompatibilitate, mai ales daca nu au fost sarcini sau avorturi anterioare, dar pentru ca al doilea bebe sa apara sanatos, daca primul bebe il mosteneste cumva pe tata cu Rh pozitiv, este nevoie ca eu sa fiu imunizata cu acest vaccin. Sper ca am expus corect problema dpdv medical..
Problema este ca vaccinul nu se gaseste in maternitati, sau se gaseste doar la unele la care eu nu voi naste si nefiind pacienta acolo nu voi putea beneficia de el. Vaccinul ar trebui sa fie facut gratuit in maternitate dar cum acesta nu se mai importa, el nu este disponibil in majoritatea maternitatilor, cel putin asa am inteles eu. Doctorita mea m-a sfatuit sa-l caut la farmacii si sa fac acest lucru din timp, caci gasitul vaccinului e problematic.
Am aflat prin intermediul catorva farmaciste ca as putea sa-l gasesc la un anume furnizor, sau sa merg eventual la Cantacuzino sa vad ce-i de facut, sau sa dau comanda la farmacie pt vaccin, dar pretul, cum v-am spus este foarte mare. O anume farmacista m-a scos din sarite aproape: Puteti comanda vaccinul la pretul de 8 - 9 milioane lei vechi, deci il vreti sau nu? Sunteti dispusa sau nu sa il cumparati. Normal ca il vreau si as fi si dispusa, dar pretul e prea mare. Nu intelegea cucoana ca vaccinul trebuie facut, ca nu e o optiune, numai ca exista bariera banului. Ma rog, am plecat si de acolo cu coada intre picioare si aproape sa dau apa la soareci.
Doctorita mea imi spusese ca pot gasi afurisenia asta de vaccin la farmacia 2na de la unirii.
Am intrat pe net, o alta sugestie a unei alte farmaciste - sa dau comanda pe net adica...
Am dat de aceleasi informatii: furnizorul acela cu nume, numar de tel si firma, farmacia 2na, farmacia Academia - aflasem si de asta de la o alta farmacista, v-ati prins; un spital dar la care aveau acces doar pacientele de acolo si in sf o alta farmacie : Farmacia Tei, unde am gasit cel mai mic pret din cate am incercat sa gasesc : 580 Ron, cu vaccinul in stoc. La 2na vaccinul e 770 Ron, la Academia e 610 Ron parca, iar la spitalul acela - Medlife Grivita, 580 Ron.
Am dat comanda la Farmacia Tei. Inca mai fac cautari pe net, poate poate il gasesc mai ieftin.. deocamdata nu am reusit sa contactez firma Medicarom.. mai incerc si maine...
Concluzia : sistemul bugetar de tot rahatul..sau mai exact bani care nu ajung unde ar trebui.. si parca descurajarea statului de a face copii, sau de a-i aduce pe lume sanatosi. Parca e o conspiratie mondiala, globalizarea asta. Dar am inteles totusi ca daca ai posibilitatea a cumperi vaccinul din afara, il iei cu cateva milioane mai ieftin.
Asa ca intrati in industria farmaceutica si oameni va faceti. Sa nu te ia valul si sa incepi sa crezi ca toate gripele si bolile secolelor din urma sunt create de om pentru a mai vinde ceva medicamente, pentru a-i mai imbogati pe unii si pe altii...
Urat, foarte urat...

2 comentarii:

  1. Salut,

    Sunt in aceeasi situatie,am nevoie de vaccin pentru ca urmeaza sa nasc in februarie la o clinica privata in Bv si acolo nu il au. Am aflat ca trebuie facut gratuit dar nu toate maternitatile il au, ca deh, subscriu la ce ai scris mai sus, traim in Romania,deci nu stiu de ce atata mirare... :(
    Medicul meu mi-a recomandar o farmacie din Oradea,nu stiu inca daca il au pe stoc si cat costa.
    Altaceva interesant e ca am inteles ca l-am putea deconta ulterior la CAS , dar nu stiu in ce conditii...merita sa ne interesam si pentru asta pt ca si mie mi se pare oricum mult prea scump pentru un vaccin pe care practic ar fi obligati sa ti-l faca gratuit...
    Seara faina si nastere usoara! si daca il gasesti in Bucuresti...da-mi de veste la yonaindra@gmail.com.Ti-as fi tare recunoscatoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. https://comenzi.farmaciatei.ro/ te imbie cu preturi mici pe site dar false.

    pe https://comenzi.farmaciatei.ro/ la exoderil era pret de 10.96 ron, am intrebat pe live chat daca preturile sunt actuale si a confirmat, iar la locatie a fost cu 18% mai scump - adica 13 ron - la acelasi pret ca la helpnet.

    luati preturile de pe site , adaugati 20% si o sa aveti o imagine clara asupra pretului real.

    RăspundețiȘtergere