Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

15 decembrie prima zapada

A mai fost una in noiembrie, dar a fost in tara, pe cand cea de alaltaieri s-a depus in bucuresti blocand ca de obicei traficul. A nins toata noaptea viscolit, a fost frig si este in continuare. Ieri seara am iesit si eu sa fac cunostinta cu zapada, eu impreuna cu tata pinguin si oul. Oul bine infofolit in vatelina plapumii care e fixa dar ne cuprinde totusi. Ce e plapuma? Haina din fas de iarna, lunga pana la genunchi cu bentita de puf la gluga. Ne-am dus pana la Dedeman cu tramvaiul, o parte din drum am facut-o pe jos, pe alocuri mi-a iesit limba de un cot, bine ca era in fular si nu mi-a vazut-o nimeni. E greu cu ou prin zapada. Saracii pinguini. Mai merg si pe calcaie, al meu apasa pe vezica de zici ca explodez in minutul urmator, mai apare si o contractie de se intareste toata burta si asa devine totul si mai palpitant. Bebe a crescut. Acum chiar parca il simt miscandu-se tot timpul, mai ales sub diafragma, daca se straduieste un pic imi scoate un picior pe gat. Si asa ne-am uitat la Alien versus Predator. Asa, tre sa mai consemnez si eu din cand in cand, sunt in 36 de saptamani, maine intru in 37. Adica bebe strumf daca s-ar naste la sf saptamanii viitoare, ar fi numit bebe la termen. Sunt in 9 luni, va vine sa credeti? Mie nu. Si parca devin si eu mai nerabdatoare, mai ales ca bebe m-a asediat de tot. Bine ca durerile de bazin s-au mai atenuat, ma intreb de ce... dar ar trebui sa ma bucur in loc sa ma intreb...
Ne vine si sifonierul maine, saptamana viitoare imi vine si comanda de tortite pentru cercei, o sa ne si mutam, o sa fie frumos si greu. Nu stiu cum o fi mai bine dupa ce nasc, sa fim noi doi singuri, si parca asa as vrea, sau sa vin la ai mei... si asa sa evit vizitele si alte chestii obositoare.. As vrea sa putem fi singuri fara sa ne bata cineva la cap. Nush... Cred ca ne vom descurca si singuri. Deocamdata n-am niciun stres, si asta poate pentru ca nu stiu ce inseamna descurcatul, independenta, in trei mai ales.

Un comentariu:

  1. hahhaaa idependenta in 3 - tare asta ! adica ... triunghiul conjugal, coana Joitico ai grija cu scrisorica pe blog pt ca nenea Trahanache e cu okii pe tine :)))

    RăspundețiȘtergere