Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Noua coafura a lui Tudor

M-am gandit eu ce m-am gandit si i-am dres lui Tudor o coafura noua. M-au trecut toate transpiratiile cand am vazut ce a iesit. Asa ca da-i si fugi dupa el sa-i indrepti tunsoarea. Tot o aiureala a iesit. M-am convins, nu ma pricep la tuns. Dar trebuia sa incerc.

Dupa asa o caodopera poate voi mai avea curaj sa realizez si altele. Cine stie, poate imi iese pana la urma. Nici pe papusi nu prea am exersat. Dupa prima am renuntat, preferam sa le stric ochii sau bratele. Parul insa nu se putea lipi la loc. La oameni e mai bine, creste. 

Vreti sa vedeti ceva din noul look al strumfului, iata:
ciufulit dupa somn :))

Dar nici neciufulit nu arata prea bine tunsoarea tanarului Tudor. Si el pare nemultumit de noua coafura. Dar cel mai haios a fost dupa ce l-am ciumpavit. Parca deborda de energie. Probabil ca parul in exces il ingreuna putin, nu ca ar fi alergat mai putin inainte de noua tunsoare.


2 comentarii: