Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Luna plina sau noua..

Nu mai stiu care-i diferenta dintre luna plina si noua, care-i la sf lunii care-i la inceputul ei, dar cert este ca de la fereastra camerei se vede o luna superba, mare si aurie, sidefata, fildes, ivorie. Ce mai, de poveste. Imi pare asa de bine ca nu am ramas fara luna. De acasa, de la parinti puteam vedea luna. Era o incantare petnru mine, mai ales in noptile de vara. Cu geamul larg deschis o priveam si ma desfatam in aerul cald. Erau momente de visare, de emotie, cand totul parea psibil, cand lumea devenea brusc altfel, mai buna, mai incapatoare pentru toate posibilitatile, lipsita de ura si uraciune. Ei bine, nu am pierdut-o, e cu mine, e minunat. Pana sa reusim sa ne luam casuta asta am incercat mai multe variante. La un moment dat am cautat un petic de pamant pe care sa ne ridicam candva o casuta. Si cum lucram si nu reuseam sa iesim mai devreme de la serviciu, ne-am repezit pe locul respectiv la lasatul serii cand aparea luna in toata splendoarea ei. Mi-am zis ca daca voi fi vreodata nehotarata in privinta viitoarei locuinte, luna va fi semnul ca am ajuns unde trebuie. Daca nu ne-am fi impiedicat de lipsa banilor acela ar fi fost locul ideal de casa, locul de unde luna se vedea ca iesind din mare, uriasa, impresionanta.
Gata, Tudor se foieste in somn. Il deranjeaza ceva... tre sa fim pe faza.

2 comentarii:

  1. hmmmm ... se pare ca e din ce mai rau cu criza asta ... pana si maria-sa Luna s-a mutat la garsoniera :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am aceeasi relatie speciala cu Luna.Am admirat-o indelung in seara aia,ma face sa zambesc si ma fascineaza. la fel ca si tine,ma leaga de sentimentul de "acasa", casa alor mei, casa mea.Luna va fi mereu acolo, luna plina.

    RăspundețiȘtergere