Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Comentariu transformat in postare...

sper doar ca dupa dusurile astea reci prelungite: criza - lipsa locuri de munca, salarii mici si alte chestiuni naspa sa devenim si noi mai optimisti... sa avem motive sa devenim optimisti, ca deocamdata, eu una... nu prea am de ce sa ma bucur ca traiesc in romania... imi e bine doar pentru ca stiu limba, pentru ca aici m-am nascut si deci aici imi am familia si prietenii, oameni care m-au sustinut la greu, care mi-au dat un sfat bun.. cat despre cariera.. daca nu lupti sa ai un loc de mucna si sa ti-l mentii il pierzi, uneori in pofida faptului ca lupti sa ti-l mentii, si iar nu cred ca asta e legata de politica, dar politica contribuie macar la starea noastra mentala de bine. oamenii politici sunt plecati din randurile noastre cu aceleasi mentalitati si defecte, pana la urma suntem cu totii vinovati de ce ni se intampla, cine este la putere este rezultatul gandirii noastre care se rasfrange iar asupra noastra. nu pot sa nu-mi amintesc de poporul sfant care cu toate ca nu avea nevoie de un conducator, il aveau pe dumnezeu in timpurile alea, au cerut un rege din randurile lor, un rege care fiind om si-a impus propriile dorinte, defecte si ambitii. Problema noastra,a oamenilor, e ca ne simtim slabi si suntem prea fricosi sa ne asumam propriile conduite, atunci avem nevoie de un conducator ca in carca lui sa punem tot ce ne doare. peace everyone!!!

6 comentarii:

  1. foarte tare concluzia finala : intr-adevar avem nevoie de un tap ispasitor ca spunem seara cand ne tolanim intre perne la vreo telenovela sau la "dansez pentru tine" ca o ducem rau dar nu e din cauza noastra :))

    acuma ... daca ne gandim ... poate ca e bine asa ... altfel ar fi anarhie

    RăspundețiȘtergere
  2. Neh... daca dai intotdeauna vina pe celalalt, nu o sa-ti vezi niciodata greselile, o sa te crezi neindreptatit si o sa te complaci in starea asta. Daca reusesti sa faci diferenta dintre greselile tale si ale celuilalt, atunci mai e o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt de acord cu Ruxus : teoria asta lansata de ruxus-pisicus-vulpûs e valabila la scara mica (intre vecini, colegi de serviciu sau de pahar ...etc.)

    la nivelul guvernarii unui stat, oricare ar fi el, personaju care se bate pentru putere din proprie initiativa, topaie de fericire cand e ales atunci isi asuma benevol dreptu dar si obligatia in acelasi timp de a fi Tap Ispasitor ....

    RăspundețiȘtergere
  4. care criza?
    eu am crezut ca dintodeauna am fost in criza economica.

    RăspundețiȘtergere