Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Examenu si Ministeru

Motive pentru care sa-ti bagi picioarele in invatamant:
- unul singur : Ministerul = sistemul = capetele incoronate de pe acolo = ce le-a mai fatat mintea = cu ce i-a mai fraierit aia din afara sa ne fraiereasca pe noi.

Cred ca toti am fi mai fericiti daca nu si-ar mai bate joc de oameni regulat. Ne calaresc pe toate partile si ministeriosii si media. Globalizarea e un fel de comunism care doreste sa controleze. Pe cine sa controlezi daca nu pe cei mai putin stiutori. Asa ca ne mentin in starea de prostie ca sa joace tontoroiul pe cadavrele noastre.

Ai intelectuali esti in pericol, ai prostie esti rege.

Nu a fost greu, insa nu ne-am pregatit dupa programa care trebuie, pe care au scos-o la inaintare cu doua saptamani inainte de examen.
Eu am aflat cu doua zile inainte. Caci noutatile nu le posteaza niciodata acolo unde le pot vedea toti prostii, nuuu, doar cativa initiati.
Zvonuri au fost de cateva luni de zile, dar cat sa te increzi in zvonuri. Nici macar in ultima clipa nu se stia ceva clar. Cati candidati atatea pareri.

Sa-i ia naiba si sa plece toti din tara sa ramana fara nimic, nu o sa mai aiba de la cine sa ia mita, pentru cine sa se construiasca autostrazi cu preturi exorbitante, pe cine sa mai fraiereasca.

Imi iau si eu catrafusele si  plec. Bine-i asa? Daca isi bate cineva joc de tine sa-ti bati si tu de toti si de toate ca sa te racoresti un pic. Pai nu-i bine. Iti bati joc de mine, lasa ca imi bat si eu joc de copilul tau, iti vine tie randul. Cam asa e pe la noi.

Ar merita ca toti profesorii sa-si bage picioarele si sa va lase cu buza umflata, domnilor de la putere. Sa va ... si ei copiii vostri asa cum si voi ii ... pe profesori si pe multi altii.

Un comentariu: