Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Ca fetele

Nu m-am abtinut sa nu-mi iau ceva de prin magazinul ce vinde frumusete. Era prea haios, copilaresc, ludic. Din cand in cand imi mai dau si mie voie sa ma joc, sa gust din borcanul cu bunatati, sa ma simt bine. De ce petrec femeile mai mult timp prin magazine decat barbatii, cauta sa compenseze egalitatea dintre sexe. E o povara grea egalitatea asta. Femeile chiar daca nu vor sa recunoasca decat in anummite imprejurari, sunt vulnerabile, sunt sensibile, cad prada tentatiilor mai rapid decat barbatii, sunt mai slabe decat ei, punct. Acum daca e sa raspund la intrebarea de ce barbatii stau atat de mult in fata calculatorului si a vitrinelor cu bunatati electronice decat femeile, simplu: cauta ca si pana acum sa isi mentina dominatia mondiala, masculina bineinteles. Oki, lasand gluma la o parte, sa va arat ce mi-am luat:



Lollipop, lollipop, ooo lolli-lollipop.. va suna cunoscut cantecul. Mmm si ce bine miroase. Nu cantecul ci trusa asta haioasa cu cateva nuante de luciu de buze. Mai mare daraua decat ocaua bineinteles, dar ce conteaza, odata la ceva timp, ma simt si eu bine, imi fac cadouri simpatice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu