Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Azi, nimic interesant

Dupa atatea enervari din cauza unui anume Mohamed, azi am rasuflat usurata ca am scapat. Dar nu stiu inca pentru cat timp. Deocamdata stau cu burta la bec si respir adanc pentru a face loc mancarii sa se aseze. Cred ca cu cat voi avansa catre marea intalnire cu atat imi va fi mai greu sa mananc. Bietul meu stomac nu mai are loc in aceeasi incapere cu bebele. In rest... de la spate, claxoane, fluieraturi.. tot ce vrei. Dar ce observ eu, tot femeile sunt sensibile la sarcina. Ele imi ofera locul, ma privesc cu simpatie, barbatii habar nu au. Nu vad nimic. E de mirare ca-si vad propriile neveste cand se ingrasa, se tund, sau mai stiu eu ce... Nici nu stiu pentru ce sunt facuti. In afara de a face copii. Ca drepturi egale am obtinut, fir-ar.. Deci muncim si noi si alte alea.. Deci inca un motiv pentru care femeile nu ar fi trebuit sa obtina egalitate in aproape tot. Macar cu atata lucru sa fie si ei deosebiti. Sa munceasca. Acum o sa mai si iesim odata la pensie. Ca cica oricum femeia ar trai mai mult decat barbatul, dar un studiu a scos la iveala ca femeia casatorita traieste de fapt mai putin decat sotul. Casatoria prieste barbatului care devine lenes si intretinut, iar femeia trebuie sa faca fata mai multor griji si responsabilitati. Deci pana la urma in urma drepturilor astea egale ale femeilor tot barbatii au de castigat. Bravo lor. O sa se ajunga ca iubita sa plateasca consumatia la restaurant, biletul de cinema si alte alea. Si sa mai fie si mandra pe deasupra de toata grozavia asta. Caci ce spun cantecele negrilor, vai de ce o iubesc eu pe fata asta, ca se intretine singura, ca vorbeste si se comporta ca un sef, adica e pe picioarele ei... Deeeci, de ce ar mai avea nevoie de un barbat? Mai mult de a-l folosi drept taur comunal? Pai, daca tot e sefa, de ce ar folosi un taur comunal. Mai bine sa aiba taurul ei, sa-l intretina, sa fie gras si frumos, sa-i faca fata. Atunci taurul asta de prea mult bine si intretinere, ce face?! Se plictiseste si ajunge tot comunal. Banal adica. Ca sa fim rautacioase... Eu si cu.. mine.. Scuze bebe ca vorbesc in asa hal. Te consider fetita acum, aliatul meu :P Dar, zii, nu-i asa c-asa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu