Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

frere jacques

Dintre alte melodii asta a avut lipici. M-am trezit cu el cantand-o. Am auzit un glascior fredonand, dar nu auzem ce canta. S-a fastacit un pic si a mai cantat o data. A fost foarte haios. A devenit pentru o perioada melodia care ne inveselea, care ne aducea somnul, pe care o canta bunicilor, pe langa "milion milion" si "baga beni".

Acum ne place aqua cu "roses are red", da di da di da, da di da di da.

Si am uitat de melodia cu veveul: atv-ul - bumpy ride. Si cea mai cea . Alejandro - lady gaga.

Am avut seri cand dansam, faceam zumba in fata televizorului. Cand   l-am luat cu mine la orele de zumba, s-a rusinat de atatea fete. In plus muzica i se parea prea tare, asa ca am renuntat sa-l iau, pana acum 1 luna, cand a stat cuminte in sala, ocupat cu tableta ca altfel s-ar fi plictisit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu