Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Tot Tudor bineinteles

In timp ce alte bloguri vorbesc despre maare, buletin de Bucuresti, fimo si alte chestii care ma atrag, mai putin cozile la buletine si idiotii pe care-i intalnesti peste tot, eu va povestesc ce fac prin casa. Si ca sa nu va plictisesc cu treburi caasnice va spun ca Tudor a inceput sa exploreze casa. Mai intai ma cauta pe mine, daca m-a gasit se joaca cu ce gaseste la nivelul lui, pe jos adica sau la cativa centimetri de la sol. Azi am avut imensa placere de a-l vedea cum ma priveste din pragul usii. Merge de-a busilea si nu doar prin pat din care cade mereu - asta e aproape la ordinea zilei, cazatura de rigoare - ca sa vina repede la noi.

Ce am uitat este ca tocmai se reface dupa rubeola. Aparitia dintisorilor a coincis cu afurisita asta de boala pe care nu stiu de unde a capatat-o. De asta i-a fost atat de rau. Greu e sa fi om, fiinta pe lumea asta. Trebuie sa treci peste atatea.

Bine ca ploua, ne mai racorim un pic. Mai uitam de belele, ca parca toate se aduna atunci cand e una prin preajma. Ca tzatzele - haios, daca pui o alta vocala in locul lui "a" iese altceva :)) - care nu au altceva de facut decat sa se adune si sa flecareasca, ca oricum de facut bune nu se mai ocupa nimeni.

Ah, v-am spus? nu v-am spus ca nu am avut cand. Deci ce spuneam de belele? Tudor : dintisori - buna chestie dar dureroasa, rubeola + a mai murit inca un bunic. Supeer: tensiune, soc, nebunie, nervi, calmat de neri... bla bla.

Si uite asa trece si viata asta, cu de toate, ca sa nu ne plictisim.

Un comentariu: