Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Chestii haioase d'ale lu' Tudor

Ca sa-l ferim de tantari in timp ce aeriseam in casa, i-am acoperit patutul cu o patura. El dormea asa de bine in tarc ca nu mi-am inchipuit ca se va trezi dupa o jumatate de ora. Am verificat totusi sa vedem ce face: statea in fundulet intr-un colt si privea nedumerit in jur. De obicei cand se trezeste intr-n loc nefamiliar se sperie si plange, dar de data asta a recunoscut une se afla numai ca era mai intuneric. A fost atat de haios incat am ras ca nebunii de bietul copil.
Are jucariile sau obiectele preferate fata de care atunci cand le vede, se manifesta ca un catelus care scoate sunetele acelea specifice cand are limba scoasa de cald.
Se rusineaza cand vorbeste cineva cu el: ridica din umeri impreunandu-si manutele si zambeste.
Chiuie sau face precum calul caruia ii e sete.
Si nu sta locului nici cand papa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu