Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Oboseala bat-o vina

Am avut zile incarcate, 1 mai cu mici la peste, 2 mai cu aglomeratie si saorma in carol si un bebe strumf multumit de plimbare dar si extrem de obosit. Nu stiu cine a fost mai obosit eu sau bebele. Cred ca amandoi.
De 1 mai dupa 2 ore pe drum pana la balta cu peste am stat vreo 2 ore pe iarba, intre pesti prinsi si gratar, jucand monopoli si avand grija de distractia lui tudor. O nebunie. Balta s-a inchis, iar noi cu micu mancat pe jumatate am fost evacuati. Asa ca ne-am dus la alta balta sa ne terminam mult asteptatul mic. Pana la urma am mancat a doua zi ce a mai ramas de la petrecerea esuata. Dar in schimb am vazut un starc sau ce-o fi fost ala : o pasare cu gatul lung fara sa fie barza, niste popandai sau ce-or fi fost aia..asa ca un fel de veverite dar cu vizuina in pamant si cu niste cozi ceva mai scurte si mai putin pufoase, niste codobaturi sau ce-or fi fost.. asa niste pasarele cu pieptul galben si aripi colorate, muuulta rapita si prea imbatatoare si peste. In total: 4 ore de drum, prea putine de relaxare si oboseala si spate rupt cat cuprinde. In lipsa scaunului de masina pt tudor, eu am tinut loc de scaun, perna, centuri de siguranta, ochelari de soare, casca de protectie, jucarie etc..
De 2 mai am fost in Carol, nebunie mare. Aglomeratia de pe lume. In schimb am vazut caii care urmau sa evolueze la arenele romane in spectacolul de dresaj si cam atat interesant. Aaa, sa nu uit, am gonit niste tineri indiscreti de pe o banca ca sa le luam locul :)). Ei se pupau de zor iar noi am dat sa pape de zor lui tudor. Iar seara dupa baita, papita si masaj, tudor a avut cea mai rea criza de plans de pana acum. Ne-a speriat pe amandoi. Stateam cu telefonul in mana gata gata sa o sun pe doctorita lui.. dar a dat domnul si l-a luat somnul. Ii cadeau ochii in gura iar el tot urla. A fost oribil iar noi neputinciosi. L-am plimbat, i-am cantat pana la urma am reusit... dar cred ca de la atata urlat a obosit si a adormit nu de la maiestria noastra in a-l linisti...
Azi am dormit toata ziua amandoi, inca ne revenim, maine sper sa fie mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu