Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

tudor si tramvaiele

Tudor are o pasiune pentru tramvaie. Este interesat de componentele unui tramvai, astfel incat am dat fuga pe net sa ma informez. Cum se numesc legaturile acelea dintre vagoane care arata ca un acordeon, cum se numeste antena prin care se alimenteaza cu energie electrica, ce mai are el pe sub vagoane, pe langa roti, observa tot felul de detalii pe care eu nu le-am bagat in seama. Unele roti au tot felul de semne pictate, una anume avea ceva ca un evantai atasat deasupra, pictat in tricolor. Si uite mami, si tramvaiul are evantai, dar este prea mic pentru rotile lui mari.
acum trece un tramvai metrou si acum un tramvai normal, cu multe geamuri si usi. Si ce usite mici are tramvaiul cu doua vagoane. Si uite, un tramvai albastruuu. Si auzi cum face, tsss, tss, ca un metrou. Si se saluta conductorii, trrrr. Nu, nu face ca o masina. Masina are motor, tramvaiul scartaie si face ca un metrou.
A primit un tramvai, cat l-am mai cautat. L-am gasit pe net, in magazinele fizice nu se gaseste, nici in cele mai fotoase. Cat l-a mai asteptat. si ce se mai supara pe noi ca nu mai mergem odata sa cumparam de la magazin un tramvai. Au tre ut vreo trei luni daca nu mai bine de cand ne-am hotarat sa-i cautam un tramvai si pana sa ne vina curierul acasa. Si dupa ce l-am comandat, a fost o adevarata aventura. A trebuit sa confirmam de mai multe ori ca il vrem, dupa vreo trei saptamani a venit in sfarsit.
Este verde precum tramvaiul metrou de pe linia lui 1. Pe aceeasi linie a mai aparut unul, tot nou, negru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu