Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Tudor in deplasare


Am fost plecati o saptamana, doar eu cu Tudor + nasa cu Teodora ( Tudor - 6 luni, Teodora - 7 luni). Adica doi copii mici, fiecare cu obisnuintele lui si stresurile materne. A fost taare naspa. O saptamana mai obositoare ca asta nu stiu daca am mai avut pana acum. M-am si imbolnavit pe langa nervi si alte stresuri. In schimb Tudor a fost foarte bine. A avut doar doua episoade aiurea, in rest veselie.


Pe drum la plimbare,



















Pe curcubeu.

































Ciufulici.








Curios.


























Ce fain e sa te hranesti singur.



















Sunt cel mai fericit.


















Cocotat pe gard, pazit de nasa.


















Unde esti tati?















Scoate-ma de aici!
Dupa cum vedeti vreau deja sa merg. Daca ma aseaza careva culcat il cert pana se potoleste cu ideile astea. De scutec ma schimba mami cum o putea, treaba ei ce face, eu vreau doar sa ma joc si sa ma misc in toate partile.

Un comentariu:

  1. ce haioase sunt pozele!! Tudor e un scump si un voinic :P Dar imi pare rau ca a fost greu pt tine, sper sa te faci bine si sa ne auzim curand :*

    RăspundețiȘtergere