Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Posesor de bebe strumf la Euforia TV

Dar nu numai. Posesor, partener si bebe strumf, toti am devenit prietenii Euforia Tv. Se pare ca Printesa Primaverii, concursul de fotografii ce prezinta momentele fericite din viata prietenelor acestui canal tv a fost unul cu noroc. Nu am castigat vreo etapa a concursului in schimb am fost invitata sa-mi spun povestea momentelor fericite in emisiunea Euforia Club. Asa ca o echipa de filmare ne-a vizitat sambata asta urmand ca azi sa ne infatisam cu catel si cu purcel pe platoul de filmare. Cu catel si cu purcel caci Tudor avea nevoie de papica si cum papica ar fi lipsit cam mult de acasa am ajuns amandoi acolo insotiti de Mimi, mama soacra, care a stat cu puiul pe durata filmarii. Puiul a fost in centrul atentiei si a zambit tuturor. Catrinel l-a indragit din prima clipa si ar fi dorit chiar sa apara in fata camerelor cu el in brate, numai ca atunci pe el l-au luat durerile de burtica. Si cum chiar astazi Tudor a implinit 3 luni, pot spune ca a primit un cadou foarte frumos, a fost simpatizat de toate fetele din platoul de filmare. Si cum nu am avut cum face rost de caseta de la filmare am filmat acasa televizorul cu camera foto si cu puiul in brate. Asa ca videoclipurile sau videoclipul de urmeaza - ma gandesc cate sa postez - are pe fundal si vocile noastre de acasa. De fapt am incercat eu sa postez mai mult dar prima parte este prea lunga... si formatul blogului nu suporta o asemenea dimensiune..




5 comentarii:

  1. Super Gina!!!Felicitari pentru participarea in emisiune, ai avut ceva emotii :P Iar bebe strumf este un mare vorbaret, di-di-di, la-la-la, si un norocos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mai Gina dar cum sa nu ne zici si noua? Lasa ca ma bag acum pe iutub si caut eu! Sau n-ai vrut sa ne zici pentru ca emisiunea se difuza cand noi eram la scarbici si nu vroiai sa ne superi?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. daa, ora de difuzare a fost cam aiurea, toata lumea la treaba :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Te rog sa nu ma ignori:P
    http://fantanadeciocolata.blogspot.com/2010/04/leapsa-de-la-cris.html

    RăspundețiȘtergere