Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Liniste

Trebuie sa o citez pe sakura, blogul: "printre nori", e ceva ce nu trebuie sa uitam niciodata: Priveste inapoi cu iertare, Inainte cu credinta, in jos cu intelegere, in sus cu recunostinta.

Noi suntem zei pe pamant, creati sa cream, sa ne ducem vietile cum poftim. Suntem ingeri ce au ales sa coboare aici, sa se intrupeze pentru a gusta din viata. Trebuie sa nu uitam sa traim, sa ne bucuram de viata cu tot ce inseamna ea. Sa punem grijile in cui si sa privim mai bine catre tot ce ne inconjoara, este frumos si posibil, usor si lin, nimic prea greu. 

Azi mi-am simtit capul gol, liniste. Am simtit puterea dragostei. Am uitat-o, am alungat-o si iat-a ca daca mi-am amintit de ea si am rechemat-o, a venit, m-a linistit. Mi-am petrecut prea mult timp agitandu-ma si uitand ce este frumos. Am uitat sa cred, doar am sperat fara insa a-mi pune increderea cu adevarat in ceva mai inalt decat mine. 

O iau de la capat dorindu-mi sa cultiv ce am redescoperit, sa nu mai uit si sa nu mai cad. 
Nu sunt singura si nimic nu e atat de greu sau de rau. Pot face orice atata timp cat nu uit sa am credinta si incredere sa iubesc si sa cer ajutor. Iubirea chiar este motorul lumii. Trebuie sa nu uitam sa-l ungem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu