Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Diversitate si complicatii

Unde este diversitate apar si problemele. Haosul trebuie sa-si gaseasca cumva ordinea, si prin munci si aparente accidente se armonizeaza cu el insusi. 

De la fereastra bucatariei observ un univers infinit de intamplari. Langa blocul in care locuiesc vietuiesc si cateva case, unele mai cochete altele carpite si in continua prefacere. Cum iarna e grea, geroasa si atat de alba, a izbucnit un incendiu la una dintre casele din preajma. Si uite cum avand atata zapada in jur, pompierii au reusit sa stinga focul dupa vreo doua-trei ore de lupte cu vantul puternic, lipsa apei si greul acces la focar. Nu s-a extins, pompierii au facut o treaba grozava. 

Ironic, nu? Sinistratii sa "moara" de sete cu atata zapada in jur, focul sa izbucneasca in mijlocul atator tone de apa inghetata.

Si cand credeam ca stirile despre turturi ucigasi, mormane de zapada distrugatoare sunt cazuri izolate si de mirare atunci cand abia am asteptat iarna asta cu zapada ei, ne-am bucurat ca niste copii cand am vazut ca am ajuns sa sapam tuneluri in zapada, ei bine, nu. Kilogramele daca nu chiar tona/le de pe acoperisul spalatoriei de langa blocul meu, s-au prabusit pe trei masini parcate sub streasina acesteia. Direct in service au fost duse: parbriz faramat, iar toata tabla partii superioare a caroseriilor indoita, turtita, sifonata de cu greu cred ca au reusit soferii sa se mai urce la volanul masinilor lor. Trei masini turtite in cateva secunde, intr-un zgomot ca de avalansa, ca inainte de cutremur, trosnituri si vuiete. 

Iarna asta am vazut fata intunecata a zapezii si forta ei e puternica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu