Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Sarbatori de iarna

Am petrecut cu multe cadouri pentru Tudor si multa liniste acasa. Am impodobit impreuna un brad frumos pe care l-am inclus in jocurile noastre pana l-am desfacut frumos, l-am impachetat si l-am dus jos. Sfarsitul unui pom de Craciun e trist, ar trebui sa ne straduim mai mult si sa luam unul in ghiveci. Bine ca totusi anul acesta au fost stransi o parte din ei si refolositi.

Noaptea dintre ani am dormit-o. Am urmarit artificiile de la geam si cam atat.

Ajunul Noului An mi-a fost stricat de o piaza rea pe care am incercat sa o ignor.

Sarbatorile s-au dus fara zapada si stralucire, fara senzatia ca ar fi fost. Le-am uitat repede. Singurul lucru important, le-am petrecut impreuna, iar Tudor a fost cel mai fericit, a stat casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu