Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Prima zi de cresa

S-a nimerit sa fie marti 13. Cum nu sunt superstitioasa nu am dat importanta chestiunii numai ca fiind o prima zi a ceva si acel ceva fiind un lucru nou, necunoscut, a fost o zi destul de grea. 

Nu am fost si eu la cresa dimineata. Ne-am zis ca daca tot ii duce dorul lui tati in fiecare zi de serviciu acum ar fi o ocazie sa-l insoteasca o parte din drum. Cred ca si maine va fi la fel indiferent daca mergem cu totii sau numai unul dintre noi, pana se va adapta la un nou mediu si la absenta noastra. 

Acum e nevoie de si mai multa rabdare caci el e suparat si pare ca nu mai asculta deloc. La cresa fiind spatiu restrans odata ajuns acasa vrea sa se desfasoare sa stea cat mai mult afara. Cresa nu-i satisface nevoia de iesit, plimbat. Deocamdata e doar un mediu nefamiliar, inchis.

Maine va fi mai bine, daca nu, va fi mai rau. 

3 comentarii:

  1. bafta ! las, ca trebuie sa fie bine :) prin ochii unui copil cresa poate fi cam infricosatoare la inceput, dar asta pana se obisnuieste cu copii, cu mediul..si pe mine m-au dat la cresa de la 2 ani, apoi la gradinita pana la 7 ani :D un lucru bun e ca s-au schimbat mult conditiile,in bine, copii sunt tratati mai bine, se incearca evitarea imbolnavirii, e mai multa igiena etc..las' ca trebuie sa fie bine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine, ai baiat mare acum...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare o tampenie sa nu poti vedea cresa, sa nu poti vedea nimic de fapt. E mai rau ca la puscarie. Azi am fost sa vizitez o cresa. Motive, directoarea nu este, nu e voie, etc. Nici macar nu am trecut 2 metri de poarta. Am incercat sa discutam cu 2 parinti dar si ei erau tot la poarta si nu cred ca vroiau sa vorbeasca de rau cresa, mai ales ca era portarul/ paznicul aproape...Si toata lumea spune ca e normal sa se imbolnaveasca copilul daca il duci la cresa, la gradiniti, mai ales in primele zile. Eu nu inteleg de ce trebuie. Cred ca o sa caut pe cineva sa stea cu cel mic o perioada, decat sa trimit copilul la cresa, sa se imbolnaveasca permanent ca apoi sa tot caut cum sa stau cu el acasa. De ce sa ma joc cu sanatatea lui.

    RăspundețiȘtergere