Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Incercand sa ma relaxez

Ca de fiecare data, cum adoarme Tudor, ma asez la calculator si incerc sa vad ce mai e nou prin blogurile pe care le urmaresc, mai descopar altele, mai arunc un ochi pe facebook. De data asta am frunzarit blogul unui tatic si am dat peste un altul care trata intr-o postare avortul. Curiozitatea de pisica m-a impins sa citesc si sa o iau pe urma linkurilor catre mai mult. Mi-am stricat somnul. Oribil. Daca pana acum intelegeam cand cineva apela la asa ceva, nu vreau sa judec, fiecare are motivele personale pentru ceea ce face, acum nu stiu, tot nu judec dar ... nu poate fi exprimat in cuvinte grozavia, uratenia linsajului. 
Brrr.

Ca sa uit ce am vazut, citit si asa mai departe, mai bine sa vorbesc despre iepurasul meu. Se simte mai bine dupa toata nebunia cu febra. Dintii cei noi inca nu se vad, de obicei apar cam la 2 saptamani de la crizele de febra. A inceput sa manance mai bine si cu toate ca timpul ne ne-a permis sa iesim in parc ziua a trecut foarte repede. Am avut program incarcat azi, de facut mancare, aranjat hainute prin sifonier, facut iar mancare. Am rearanjat hainutele pentru noul sezon care se lasa asteptat. Ne facem planuri cum sa ajungem in parc mai rapid, acum ca am mai crescut si suntem nerabdatori sa ne vedem cu alti copii. Bine ca avem parcul Carol aproape de casa, in 20 de minute maxim ajungem, pe jos mergand. Cu masina ajungem in 5 minute, cu tramvaiul inca nu am incercat. Parculetul din spatele blocului e la indemana dar e vizitat de copii mai mari cu vocabular fooarte vulgar si apucaturi violente fata de "mobilierul" din dotare al parcului. Deja imi faceam planuri sa fac un mail ceva catre primarie, sa atrag atentia ca exista cateva terenuri nefolosite in zona care ar putea atat de bine gazdui cateva parcuri. Ma gandisem si cum ar putea primaria sa atraga venit si sa creeze locuri de munca prin amenajarea parcurilor. Dar e utopie, in acelasi timp incercarea moarte n-are...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu