Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

1 an II

Ce am primit de ziua mea?



Inca nu stiu sa suflu in lumanari



Bebe cangur, doi intr-unul, tricou cu doua capete.


Acum dorm ca fiu ca din cutie maine dimineata, cand o sa ma scol cu o foamee.

Tudor doarme iar eu mai mesteresc. Dupa o pauza mai lunga mi-am petrecut cateva nopti croind niste margele, ceva cercei cu care sa ma afirm prin mall :)) . Noroc cu patinajul artistic si cu ceva emisiuni mai cu cap pe tvr-uri ca in rest nu prea ai cu ce sa te mai relaxezi un pic. De citit si alte hobby-uri nu prea e timp, asa ca mai fac un tort, o plimbare de juma' de ora pe afara si ma gandesc ce frumos era cand eram studenta. Eram in mediul meu dar parca si mai frumos a fost la master in paralel cu primul an de invatamant. Faceam ce imi placea si eram mandra de asta. Alergam de la lucru la facultate si invers dar o faceam cu placere si multumire. Cel putin in primul semestru, apoi cu indarjire si dorinta de dovedi nebunelor, nu spun care, ca imi pun bete in roate aiurea. Peste doi ani o sa scriu ce bine era cand imi puteam petrece atat de mult timp cu Tudor. Si peste cinci ani, ca la interviu, cine stie ce o sa mai scriu.


Oameni de zapada din 2009. Buna poza pentru a incepe sau a incheia o restrospectiva, pentru a depana povesti la gura sobei. Trebuie sa mai ies si eu in lume ca incep sa ma simt ca o baba. Abia astept sa vina primavara sa scot rolele din cutie, la patinoar  -  mi-e un soomn - , nu reusesc sa ajung de cate ori imi propun.
Si inca o poza din 2009 :


Diferenta dintre atunci si acum : acum am brandul ceva mai mare si muult mai puternic - muschii de la brat adica... :))) , de la carat bebe strumf.



Un comentariu:

  1. super pozele!! :) Tudor e un scump :) la multi ani si sa creasca mare si voinic. si eu astept primavara.. :(

    RăspundețiȘtergere