Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Pizzaaaaa

Si alte chestii cu care m-am mai relaxat. Dupa ce am scos-o de la cuptor parca nu mai arata asa de bine dar a fost foarte buna. Am facut-o pentru a sarbatori ziua de nastere a tatalui meu. Vorbind cu Adriana am aflat ca tatii nostri sunt nascuti la un an si o zi distanta: unul e pe 11 august 1956, celalalt pe 12 august 1957, parca asa... haios, nu?


Acum ceva ce am conceput pentru nasi. O chestie haioasa, gen rama foto cu poze de la botezul lui Tudor, condimentata cu niste vorbe nu de duh dar cam ca de literatura veche combinata cu atmosfera de basm.


Frumoase florile, luate pentru Marii, mi-au mai ramas si mie cateva.

2 comentarii:

  1. ba arata f bine pizza :) sper ca i-a placut tatalui tau. da, mi s-a parut si mie haios cu zilele tatilor nostri :) frumos cadoul, original!

    RăspundețiȘtergere