Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Mergem, avem dinti si facem la olita

Nu-i asa ca am crescut? E fantastic. Am ajuns sa facem atat de multe lucruri intr-un timp asa de scurt. Implinim 7 luni si deja suntem mari.
Si e asa bine sa ma mai laud si eu cu strumful.
Acum asteptam ceilalti doi dintisori si sunt semne ca vor aparea in curand, poate cu o febra mai mica si mai putina nervozitate, sper eu.
Sunt ceva mai linistita pentru ca Tudor e mai independent. Se misca in voie prin casa. Ma urmareste peste tot. I-am asezat jucarii in locurile unde exista pericolul sa traga de cate ceva de care nu trebuia sa se atinga si acum e fericit, se joaca si merge toata ziua. Asa oboseste si mai repede de ma si mira cum pica de somn, el care nu prea mai dormea ziua.
Cat despre olita, incercam sa-l obisnuim cu ea. Dar cum nu prea ii place sa stea asezat, e mai greu, dar tot am reusit sa o folosim. :P

Un comentariu: