Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

10 lucruri care-mi plac

Sa vedem...

- ciocolata (asta mi-a venit in minte spontan)
- plimbarile
- scrisul pe blog
- cerceii si confectionarea lor si a altor chestii (hm, aici sunt doua lucruri?)
- primavara si toamna
- mersul pe role in viteza..si cu masina (in viteza - rar, dar se mai intampla)
- vorbitul pana tarziu in noapte cu prietenele (acum si mai rar decat mersul cu masina in viteza)
- ascultatul de muzica taare - nightwish, within temptation si altele... brrr mi se face pielea de gaina cand ascult melodiile preferate
- mai nou : gatitul - chiar imi iese si sunt taaare mandra
- si de milioane : zambetul lui Tudor dimineata cand se scoala si ma vede

si altele...

In seara asta Paul m-a "obligat" sa ma urc la volan. M-am urcat. Ce de emotii. A fost bine... dar tot vor fi emotii pana imi reintru in forma. Cred ca si Tudor a simtit, a fost el somnoros si deci iritat dar cred ca a mirosit el ca eu nu-s tocmai relaxata.

Poze tot nu am inca. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu