Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Chef de bijuuri

Am un chef sa ma joc de nu va pot povesti. Ma frig degetele sa ma apuc de modelarea lutului polimeric. Am mai facut eu cate ceva cu Tudor langa mine, dar tot e nemultumit. In loc sa ma uit doar la el atentia imi era indreptata la pasta colorata asa ca ce sa faca si el, galagie si plans.
( tocmai a fost o reclama la tv ce indemna la plantarea de copaci, ma gandeam sa plantam si noi un brad care sa creasca o data cu Tudor si sa le daruim si nasilor un cires pentru Teodora. Pe nasica cea mica o cheama Teodora. Le-am hotarat numele celor mici fara ca noi finii sa ne vorbim cu nasii, asa s-a nimerit: Teodora si Tudor )

2 comentarii:

  1. am si io o comanda pt Tudor : o bratara de picior din oki de soarece albastru pentru Mishcu si o brosa din os nobil de bufnita pentru Peticutza :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa vorbesc cu gashka de lilieci, sa-si faca rost de ochelarii cu raze x si de radarul ultraperformant, sa pandeasca, santajeze o bufnita nobila si poate fac rost de vreun deget de al ei

    RăspundețiȘtergere