Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Cazaturi si vitamine

Ce mai face Tudor in afara de a fi pozat, alaptat, schimbat - corect ar fi fost : ce mai e facut Tudor -, ei bine, ieri a luat a doua cazatura din pat, patul mare nu al lui. Cu toate ca l-am asezat destul de departe de marginea patului, Tudor a decis altceva... A vrut sa vina sa vada ce fac in bucatarie. Cred ca luna viitoare o sa inceapa sa mearga daca continua in ritmul asta. Se intoarce pe toate partile, uneori aproape ca sta in fundulet, asa ca de ce nu... maine poimaine ma voi trezi cu el langa mine. Care premergator, ii iau direct avion.
Ieri i-am dat prima lingurita de suc de mere, azi doua lingurite pe care le-a savurat in voie dupa care a adormit fericit. Si vremea asta ploioasa e tocmai buna de somn. Acum iar doarme la mine in brate, pai unde e mai bine decat la mine in brate.
In rest nu facem decat ce se stie: mancat, schimbat, plimbat, imbaiat, culcat, aaa: vorbit si cazut.

2 comentarii:

  1. Eu cred ca nu vezi esentialul: are energie, da din picioare, e neastamparat si, desi stie ca poate risca sa se accidenteze, el sare din pat! Deci mai Gina, sportiv il faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu zic ca e un lucru bun faptul ca e neastamparat. Inseamna ca e sanatos :) Intre doua reprize de somnic, poate ai timp sa raspunzi la leapsa pe care ti-am transmis-o pe blog :)

    RăspundețiȘtergere