Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Colici de mamica

Hai sa va spun ceva haios. Nu stiu daca ati mai auzit pana acum de vreo mamica cu colici. Nush daca sunt o premiera, dar mi s-a intamplat. La o saptamana de la nasterea lui Tudor am dat fuga la urgente pe o vreme de -15 grade, la 4 noaptea, cu dureri cumplite. M-am trezit brusc in dureri care s-au intensificat. Ma durea stomacul atat de tare incat durerea s-a transmis plamanilor. Era o durere intensa de abdomen, simteam ca tot ce este sub diafragma este strans in cleste. Durerea a facut ca musculatura sa se incordeze la maximum astfel incat m-a lasat fara suflare. A fost naspa rau. Am crezut ca mor. La nastere nu m-am simtit atat de neajutorata si speriata. Cred ca diferenta a facut-o panica de a nu putea respira. Am luat in graba picaturi de-ale lui Tudor, picaturi impotriva colicilor, dar panica era prea mare. La urgente, dar sa nu uit - locuim la etajul 7 si in ziua aceea liftul s-a defectat, deci am coborat tarash pe scari. Asa, i-am spus medicului de garda ca banuiesc ca am colici. A ras de mine, dar la palparea abdomenului mi-a dat dreptate, iar tratamentul prescris a fost chiar cel pe care mi l-am administrat singura. M-au pus pe perfuzii, mi-au dat carbune si nu mai stiu ce alte substante si ne-am intors acasa aproape linistiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu