Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Hello again

A fost si Revelionul. Ziua am dormit, uitat la tv iar seara vizita la ai mei, emotii mari, puiul a revenit la cuib, vizita la nasi, la care am ajuns la 12 fara cateva minute cred sau chiar fix, de credeam ca o sa sarbatorim trecerea dintre ani la usa blocului, de zgomot ei nu au mai auzit interfonul, bine ca reteaua telefonica inca nu era asa incarcata. A fost fain. E bine acasa. Ne-am obisnuit cred. Mi-e cam greu cu agitatia de sf de an, cu vizitele si statul pana mai tarziu, mai ales cu programul corpului meu care ma tot trezeste ca nu se simte bine, dar e ok. Imi place ca mama e puternica, il sustine si pe tata si pe mitzi care sper ca o sa scape si de data asta. O sa vina si beb strumf si o sa ne schimbe pe toti.

2 comentarii:

  1. eeeeeeeeee la multi ani posesor si bebe strumf :)

    ce mai faceti voi? inteleg ca ati petrecut bine trecerea de la un an la altul :)

    sa-ti traiasca noua casutza ! cand ne onorezi cu niste pozici sa vedem noul cuibusor al posesorilor de strumf si al strumfului evident? :)

    P.S. va pupa Mishcu si toata gasca lui pisiceasca !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa reusesc sa pun si nite poze.. multam de urari.. le intorc si eu intreit, si-l pup pe mishcu

    RăspundețiȘtergere