Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Zi inspirata

Nu-mi vine sa cred. Am o zi buna. Scriu. Ascult muzica buna. Vorbesc cu prietene. E super. Iar prietenele nu sunt cele stiute, sunt fostele colege de la birou.
Chiar ii spuneam Marianei cat de natural este bebele in interiorul meu. Suna atat de ciudat si tulburator. Dar avand parte de o sarcina usoara am avut si am in continuare momente, si nu sunt putine, cand parca nici nu as fi insarcinata. El face parte din mine, se misca dar fara ca eu sa bag de seama. E corpul meu care e viu, care se manifesta. Parca sunt dupa un efort, cand muschii tresar, se relaxeaza. Si parca nici nu-mi vine sa cred ca peste 2 luni o sa apara o fiinta vie. Aproape ca nu pot sa-mi inchipui lucrul asta. Ma uit la mine si nu-mi vine sa cred. E ca atunci cand mi-am facut testul, cu toate ca ma asteptam sa fie pozitiv totusi m-a luat cu ameteala. Am aflat si eu ieri ca bebe strumf se distreaza in timp ce eu dorm. Eu il las sa se joace atunci cand ma ia somnul. Nu ma deranjeaza ca el topaie. Si cum sunt asa linistita am crezut ca noaptea si el doarme, dar se pare ca nu e chiar asa. L-a simtit Paul cum da din picioruse. Mi se pare asa haios. Ma intreb daca ar fi fost altfel daca as fi avut fata. Daca o fi diferit in functie de sex sau poate e doar diferit in functie de mamica. Daca eu sunt optimista mi se par toate in regula si normale, naturale, cum de altfel si sunt. Cine stie, o sa vedem cum o sa fie la sarcina urmatoare. Daca lucrurile vor sta la fel sau vor fi diferite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu