Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

O zi frumoasa

Astazi, soare, frumos, sters praful, spalat, tricotat.. ce mai, distractie. Aaaa si mancat savarine. Ieri mi-am cumparat nsite savarine, de fapt am cumparat pentru toata familia, dar cum ceilalti nu prea par a fi interesati, le dau eu gata. Bebe strumf e incantat. Cred ca-i plac dulciurile, dar trebuie sa o las mai moale cu ele. Nu fac bine totusi.

Luni am fost cu bebe strumf la doctor. A crescut. Are 2 kilograme 84 de grame. Dar eu nu intelesesem bine si am crezut ca are si 800 de grame. Ceea ce nu ar fi fost deloc prea bine pentru mine.

Mersul pana la doctor a fost aiurea. Daca se intuneca mai repede, nebunii din trafic au impresia ca e si tarziu si mana ca tampitii fara sa se asigure. Am avut o zi proasta de sofat. Am gasit masina zgariata de la un capat la altul in parcare, era sa intre un idiot in mine chiar daca eu i-am dat semnal ca depasesc, tampitu a venit cu viteza din spate... Cauciucurile de iarna fac ca masina sa se miste muuuult prea rapid, ceea ce iar m-a speriat. Nu stiam ce-i cu ea. Am aflat pe urma.

Cred ca o sa fac pauza de sofat. Mai ales ca bebe strumf trebuie sa fie in siguranta si cu traficul nostru, uh...

Iar cu tricotatul, daaa, ma distrez. Dar abia astept sa ma apuc si de facut bijuuri. Sunt curioasa sa vad cum o sa iasa, daca o sa iasa ceva. Idei am inceput sa am, dar sa vedem daca o sa reusesc sa le pun si cu succes in practica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu