Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

E luni

S-a terminat concediul si e timpul sa mai postez cateceva. Sa va arat la ce am lucrat saptamana asta. Sunt foarte mandra nu numai de ce a iesit dar si de pozele facute la ce a iesit. pentru a nu ma plictisi in mica mea vacanta mi-am facut un program cu iesiri pe afara si mesterit prin casa. Am fost si la coafor si mi-am schimbat un pic coafura - ma repet ca sa nu zic look-ul -, mi-am vizitat rudele mai mici, abia aparute pe lume de vreo 2-3 saptamani. Asa ca incercarile mele au fost daruite mai departe si sper ca vor fi si purtate. Si nici macar nu le-am spus ca-s facuti de mine. Eh, ce conteaza, v-am spus voua.

Iata prima incercare, de fapt a doua. Prima a fost un model ales pe nevazute si m-a dezamagit cand am vazut ce a iesit.


Aici se afla a doua pereche de botosei. Si ei sunt destinati unei viitoare aparitii pe lume.


Aici sunt botoseii de bebe altul decat strumf in faza finala.


Si inca o poza faina, zic eu. Mai multe detalii va dau in postarea urmatoare, ca acum ar trebui sa merg la somn.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu