Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Ce mai face bebe strumf

De ieri, nu, nu cate-un fulg a inceput sa cada, ci de cand m-am intalnit cu nasa mea de cununie, posesor de bebita strumf cu o luna si ceva mai mare decat al subsemnatei, al meu bebe strumf nu a stat locului o clipa. A dansat toata noaptea. S-o fi ambitionat gandindu-se ca i-o ia o fetita inainte... Si uite asa a dat din manute si picioruse mai mai sa incep sa cred ca vrea sa-si faca aparitia si ma invita la dans. Dupa ce am mai bantuit si eu prin casa, de fapt m-am uitat la tv din lipsa de somn, m-am dus la reculcare cu strumf cu tot, de data asta parca mai potolit. Cica insomnia este un simptom normal in perioada asta a sarcinii - 33 se sapt, adica - ultimul trimestru mai exact. Sau o fi lipsa de mers la serviciu... cine stie.. Hai sa va mai arat o poza cu mine, sa nu uitati cum arat.


Nu mi-era somn, numai ca nu stiam cum sa mai pozez. Grea treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu