Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Experiment reusit

Posesor de bebe strumf a incercat ieri sa vada daca bebe strumf va reactiona la muzica. A pus castile pe burtica :P si ceva muzica, Secret Garden cu nocturne, si a obtinut raspuuuns. Bebe strumf trezit din somn a reactionat usor. Eu cred ca i-a placut. Am continuat cu alte melodii, am strecurat si ceva muzica rock gotica, iar azi am luat-o de la capat. Reactia a fost muluut mai puternica. Bebe strumf danseaza. :)) Miscarile lui sper ca sugereaza ca-i place ce aude, dar... mai stii?! Poate o fi deranjat, dar mai incercam. I-am pus muzica mai variata de data asta, de la Vivaldi pana la One Republic si Rhianna. Ieri dupa pauza de masa era foarte agitat, i-am pus iar muzica si cred ca a adormit ca se potolise. Experiementul va continua. Muhahahha :))
A, sa nu uit, o sa-i pun si niste stiri ceva in limbi straine, franceza, engleza... sa vedem ce face... ca filme in coreeana aude deja de la televizor :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu