Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Confesiuni ale posesorului de bebe strumf

Hello,
bebe strumf incepe sa faca nazbatii. Ma loveste pe undeva prin zona apendicelui si doareee. Dar il iertam ca e mic si nu stie. Il mangaiem sa nu mai faca si sa adoarma. Ah, se pare ca iar s-a intors spre amicul lui apendicul :P Ce sa-i fac, il place. Se joaca mai tot timpul. Daca pana acum ma intrebam cand s-o trezi, acum ma intreb cand mai doarme... cred ca se joaca si in somn. Ma intreb totusi ce-o visa, ca-mi face mie operatie. Nu-i place ca-i prea inghesuit, asa ca se ia la tranta cu organele mele. Si cu cat e el mai activ cu atat devin eu mai obosita. Abia m-am miscat azi. Am inceput sa ma opresc din mers ca sa ma odihnesc. O sa ajung sa merg tinandu-ma de burta :)) , carand-o ca pe un pachet :)) Cine citeste cred ca rade de mine, mai ales ca mi se spune ca am burta mica iar din afara ma misc destul de vioi. Incerc eu sa o fac pe viteaza, dar incep sa ma resimt. Bine ca trece repede si perioada asta mai greoaie. Trebuie sa ma bucur pana nu trece de nici nu o sa zic ca a fost. Incep sa descopar noi modalitati de a ma incalta fara sa-mi stea bebe strumf in cale. Nu de alta, dar nu mai ajung la incaltari si il mai strivesc si pe dansul si iar se ia la tranta cu stiti voi cine. Trebuie sa ma chinui sa mananc ceva mai mult, ca vad ca nu prea mai iau in greutate si nu as vrea sa-l privez de pernitele pe care trebuie sa le acumuleze. In rest, bine ca au dat caldura acasa, ca m-am saturat sa dorm in frig si sa ma bucur de statul la caldura la birou. Nu ca imi displace caldura de la birou, ci frigul de acasa unde ar trebui sa fie cald si bine fata de biroul de unde abia astepti sa pleci. Si ajungi sa abia astepti sa fii la birou, unde-i cald si bine si sa fugi de acasa unde-i frig si rau... :P
Azi, in plimbarea mea obosita am descoperit in Cora o groaza de chestii utile pentru viitoarea mea viata de avut grija de bebe strumf. Si in loc sa ma fi dus la naiba in praznic as fi gasit, daca as fi stiut, haine si altea alea, chiar aici. Si cum le-am descoperit? Citind pe forumuri. :))
Ma rog... nu mai conteaza. dar trebuia sa mai scriu si eu cate ceva... sa mai umplu foaia cu ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu