Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Zile naspa pentru mine

ca sa-mi treaca ofurile si supararea mi-am luat burta la spinare si am dat o fuga pana in botanica. am cules castane, am furat o rodie, nici macar nu mi-am dat seama, m-a insotit un catel, am vazut vreo 3 pisici, una dormea pe o banca, iar alte doua imbratisate sub niste ramuri. am vazut pesti mari de juma de metru si muuulte rate. deci pot spune ca a fost o plimbare fructuoasa. si pe langa multi oameni singuri, parinti cu copii, batrani sau in trecere de la serviciu, m-am mai calmat si eu un pic. adica am incercat sa nu ma mai gandesc, sa nu vad decat copaci si caini si pisici, a si o veverita si de toate. mai jos e poza cu pisicile imbratisate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu