Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Eu si bebele

Eu si bebele ne intrebam cine o fi personajul care a plecat in cautarea si torturarea sursei de incredere a povestii mele. Ar trebui sa o avertizez. Trebuie sa il puna la adapost de Mishcuneata si toata ginta lui de pisici. Ca sa nu mai vorbim ca trebuie sa se fereasca si mai abitir de soricei, sobolani si alte rozatoare. Nu-mi place cum insinueaza ca Motanul ar fi un farsor si eventual soricelul un nevinovat. Nu pot sa cred. Cum adica Motanul a fost folosit de stapanii sai pe post de momeala pentru soareci si sobolani. De asta tot voiau sa-i prinda coada in usa, sa-i taie urechile.

Am lasat eu azi povestea cu sursa in coada de peste dar trebuie sa dreg cascavalul. Nu, stimati cititori, sursa este de incredere, altfel si povestitorul este mincinos. Doar nu credeti ca povestitorul v-ar putea insela. Nu e nici pescar, nici vanator, e, din contra, protector al drepturilor animalelor, iar animalele oricat de crude ar fi, nu te insala. Asa, am lamurit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu