Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Cum mi-am petrecut weekendul

Dar mai bine incep cu ziua de marti, azi adica. Azi ma simt in sfarsit odihnita. Am reusit sa dorm bine fara sa ma mai doara coastele. Si chiar am ajuns la serviciu cu chef de munca. Ieri pe de alta parte, a fost aiurea. M-am simtit rau, abia m-am putut trezi si urni din pat. Weekendul a fost o multa alergatura dupa materiale pentru noul nostru camin. Ce sa-i faci trebuie sa alergi, alegi, dai bani.. etc.. Numai ca lui bebe strumf nu prea ii place efortul. Doreste ca posesorul sau sa fie mai putin zbuciumat, mai calm, mai odihnit. Si are dreptate. Eh, azi, platim parchetul, vin nenii sa ni-l aduca si trebuie sa fim acolo sa dam o mana de ajutor lui tati, insotitorul de posesor de bebe strumf...

Maine vin baubau-ii din Fr sa ne traga la raspundere. Sa ne ceara tabele peste tabele. M-am saturat si super saturat de aceste tabele. Unii le vor intr-un anume fel, altii in alt fel, pana se rasgandesc si nu mai stiu nici ei cum le vor, cert este ca le vor. Noi cu munca ei cu foloasele. Noi trasi de urechi, ei se fac ca muncesc. La noi se pleaca pentru salarii mai mari, la ei se sta pe salarii mari. Si tot asa. Noi cica am sta degeaba pe campii, in timp ce ei dau cu biciul.

Ma intorc la tabelele - belelele mele.
Sa traim bine! Numai de am incepe o data ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu